hej hopp

hej hopp

idag har jag hunnit med mkt :D o det tycker jag alltid är lika trevligt! har ju varit på babyrytmiken o sen efter det tog jag en kopp java hos syrran och där var oxå min kusin sandra, kul att träffa henne:D  sen tog jag och syrran en promenad på stan i det helt underbara vädret.... en toppendag faktiskt!

Imorgon vet jag faktiskt inte alls vad som händer förutom att jag ska gå och simma med mina syskon....ska bli riktigt gött de ska basta en stund oxå är skönt de med ! vill sola oxå men jag väntar med det ett tag tror jag.....

Resten av kvällen så har ja nog inga planer alls kanske se på tv om de finns intressant o se på, eller ta en kopp kaffe me någon stackare ...

nej får se om ja skriver ett par rader senare , förresten när tror ni ja la mig igår då??? kan ju säga att de var efter 12 iallafall haha.....jag är såååå dålig;)
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0