Hej o hå

Hej o hå

Så hamnade man vid datorn igen..otippat? Nej inte direkt älsklingen sover o tony kommer hem om en stund. Så här sitter jag o skriver lite;)

Jaha angående mina fina listor kan jag säga att jag faktiskt gjorde vissa saker på dem!

På vill ej listan gjorde ja dessa otroligt intressanta saker

*  Vattnade blommorna
*  Handlade
*  Säkert nåt mer : rensade bland en jävla massa papper

 Och på vill listan:

*  Drack kaffe dock inte en hel kanna men typ 3-4 koppar
*  Shoppade 2 fina toppar

Inressant läsning? hahahaha

Nu ikväll blir det väl o se en film/ tv:n och ta det lugnt sitter nämligen o gäspar lika mkt som i morse.

Imorgon är det Lördag och jag har ingen aning om vad jag ska roa mig med tony åker bort vid 7 imorgonbitti så då är de bara jag och sam i morgon. Men min kusin kanske kommer på kvällen det vore riktigt trevligt de, får ringa o tjata på henne lite imorgon!

Nä nu får de va slut på detta inlägg puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0