HEJ!

Hellu:)

idad är jag trött som en gnu..... varit uppe sen 5. Men sen när de var dags för gröt till samuel så tog älsklingen det så jag fick ligga till 9. Tackar tackar.

Igår hade jag alldeles för mycket att göra, hade inte tid att blogga. Men gårdagen var helt okej. Var på gl passade också på att powerplata när jag var där. Har lite träningsvärk.....;)

Idag bli det inte mkt lugnare, ska till badhuset med syrran och Lovisa. Lär ju va tjokt med ungar där eftersom det är sportlov. Så vi får hoppas att lovisa träffar någon hon känner:) Annar idag blir det nog ganska lugnt, är ju inte något väder för och vara ute speciellt mkt.


Nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska snart göra mig iordning...

Bjuder på en bild på Lovisa i badkaret, eller fisken borde hon heta;) Bilden är tyvärr lite suddig då den är tagen med mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0