HEJSAN!

just lagt lillen får se om han gör som igår o sover för natten redan nu ( brukar annars vara vid ca 9 ) Idag har jag varit o simmat me syrrorna 1 km idag igen! äntligen på g! ska iväg o simma imorgon med o sen på fredag! nästa vacka drar ja även igång med powerplate :D

Längtar till det! hade tänkt köra powerplate mån, ons, fre men denna vecka får de bli lite annorlunda ( måste ta en dags uppehåll på powerplate enligt powerplates regler) för på måndag ska jag åka till sthlm det ska bli kul! Så det får bli ons, fre denna vecka tror ja.... ska ju simma tre dagar i veckan oxå men sön och mån är badhuste stängt och lördag är gl stängt
så när jag har varit i sthlm kommer min träning ungerfär se ut så här

Mån: Powerplate
Tis: Simma
Ons: Powerplate
Tor: Simma
Fre: Simma och Powerplata om jag inte simmar på lördagen!
Men det kommer väl stå i bloggen haha mickans hälsa...o kampen mot de onda överskottskilona hahaha:D

Imorgon blir det lugnt tror jag förrutom simmningen då:) kanske en vända på staden men set syns i morgon det.
Börjar förresten babysim på söndag ska bli så kul!!!!

Nej nu vill jag ha kaffe!!!! puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0