hejsan!

hejsan:)

Sämre än sämst på att blogga de senaste dagarna? jo jag vet men det ska det bli ändring på LOVAR!

Ja igår var det lördag, en ganska lugn och skön lördag faktiskt! lite mys i soffan med chips och godis och melodifestival. Vid den tiden sov Samuel så gott så:D och Lovisa var uppkläd till tänderna med utklädningsklänning, armand med mer  (så enormt söt) hon ÄLSKAR musikprogram hon klär om och står och dansar i tv rummet och är hur nöjd som helst:) Så både i fredags o igår så var det vackra kjänningar o häftiga danssteg! En riktigt mysig Kväll!

Idag har vi varit med samuel på babysim för första gången. Det var enormt roligt och han trivdes som fisken i vattnet:D måste ta me kameran nästa gång ju! köpte därför nya badbrallor till honom sååååå söta ( blå och vitrandiga med en anka på baken!!! Längtar tills nästa gång!

Efter det har man väl hunnit stoppa i sig lite mat o så, sen så åkte ju lovisa hem till sin mamma idag så hon kommer ju igen på söndag ytterligare något att se fram emot!!!

Lovisa är ju här varannan vecka så när hon kommer så gör sam nästan inget annat än har blicken på sin underbara stora syster, de är så otroligt söta ihop ska nog lägga upp en bild så ni får se!

Imorgon ska vi åka till sthlm som jag tidigare tjatat om, åker as tidigt klockan halv 7 och behöver då gå upp typ 5...najs de;)

Kanske skriver lite mer senare ... känner mig på skrivhumör!!!! :D

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0