Hejsan:)

hejsan lite upptadering kanske?

Jo igår var jag i stlhm, det var jätte kul. Blev inte så mkt shoppande hittade inget jag fastnade för.....plus att de var svårt at gå in på många ställen med min STORA vagn. Men vi besökte många trevliga fik och strosade runt och hade det jätte mysigt!  Det var en riktig toppen dag!

Idag så har jag simmat och varit på gl... alltid lika trevligt! Och imorgon ska jag äntligen börja powerplatea :D
annars imorgon skulle jag försöka hinna med en tripp ner till stan måste ju fortfaranden ha byxor, men det märks om ja hinner annars får jag väl ta det i övermorgon.

Har ett stort problem!!! jag kan inte ladda upp bilder på den här J*vla bloggen:( rutan kommer upp jag laddar en blid men sen så händer inget mer....Varför?????  Men jag ska testa det snart igen....

Ne nu ska jag stoppa nåt i magen puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0