Idag

Idag har man tagit det ganska lugnt , fick besök av min pappa och min minsta lillasyster vid 12 tiden och innan det så var de de vanliga morgonrutinerna. Trevlig morgon med andra ord:)

Har faktiskt tvättat i¨dag också, så jag har varit hemma hela dagen , förrutom att jag har varit hos min mamma då:) var ju tvungen att öka på mitt kaffe intag.

Just nu sitter jag här och tuggar på ett par mackor som min otroligt underbara sambo gjorde ordning åt mig, ska snart göra honom sällskap i soffan. Då blir det melodifestival på hög nivå...säger som alla andra: vet inte riktigt varför jag ser det antagligen för att klaga lite och för att det är tradition haha.

senare efter det ska jag och mamma gå ut med king, han är världens goaste hund! bjuder på en bild på min fiiiina hund!

image44


Kommentarer
Postat av: camilla

Min Vovvve! :D

2008-02-24 @ 01:52:55
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0