IDAG!!!

nyss kommit hem från stan.. tog en fika nyttigt som faaan jag vet :) men efter de var ja och köpte badhuskort och ska iväg och simma imorgon så nu är hälsokarusellen i rullning! ska oxå ställa mig på vågen:) men va fan det är inget o deppa ihop för det är ju inte 7siffrigt iallafall, får se allt från den ljusas sidan :P  haha. Seriösst så tror jag att jag och många andra med mig måste lära sig och se lite ljusare på problemen vi alla har, vi lever bara en gång så man bör ju försöka göra de bästa av de:) Vikten är nog det ända i mitt liv jag är missnöjd med just nu och helt ärligt så känns inte det som ett världsproblem.

Min älskade sambo köpte ett gymkort och ska börja träna. tror han redan skulle ner dit idag o träna lite...duktig duktig. Gym är däremot inget för mig passar inte mig alls är så satans svag o världens kortaste tålamod... tur för min sambo att vi inte skulle träna ihop för då hade nog han blivit knäpp ( han är alltid så hjälpsam men jag min idiot tycker inte om när någon påtalar att jag sitter, håller eller gör fel) då blir jag bara arg o otrevlig men som tur vet ja mina brister o utsätter inte honom för det;)

o med tanke på gym så ligger min lilla älskling under sitt babygym o leker... men nu ska han få lite mat så puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0