Kvällen

KVÄLL
ja som sagt nu är de kvällen o barnen sover, sambon tar de lugnt vid tv:n och jag sitter här o har beställt lite kort till mitt fotoalbum plus förstoring på godingarna:) längtar tills de kommer kunde ta upp till tio dagar eftersom jag även beställt tack kort men så är de!

Sitter här o dricker en kopp kaffe igentligen på tok försent men som sagt annars vore de ju inte jag... borde dricka mindre kaffe om man tänker på hälsan men jag har ju faktiskt inte rökt på typ 1 år o lite mer så någon last måste jag få ha.

hälsan ja det är ett trevligt ämne min dröm vore att jag kunde moffa så mkt som helst utan att gå upp ett gram men så är tyvärr inte verkligheten. Men nu ska jag ta tag i mig o börja träna, har ju ett par extra kilon att bli av me... inte så konstigt kanske men nu ska dom bort. Så senast i början på nästa vecka så ska badhuskort inhandlas. Det finns en grej till som jag ska göra igen börja powerplate träna.  Det finns ingen bättre träning än det enligt mig då:)

blir trött bara av att tänka på de men när man väl kommer igång så går de på rutin och ja vet hur bra jag mår när jag tränar. men vågen däremot hatar jag hatar hatar hatar usch dålig uppfinning.. blir så fixerad av de jävla siffrorna..  men klarade jag av och gå ner ca 20 kg en gång så kan ja ju göra de igen med min vilja går allt!

det blev ett lite längre inlägg nu men nu orkar ja inte skriva mer. Hoppas jag inte skriver allt för osammanhängande o stavar för mkt som en kråka så det är läsbart:)
puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0