Rytmik

hejsan hoppsan:)
idag har det varit mkt kul att göra, var för första gången på babyrytmik :)
Babyrytmiken var verkligen jätte kul samuel älskade det. Han skratta o var så nyfiken på de andra små bebisarna, riktigt kul att ha en aktivitet för honom 1 gång i veckan:) 

Sedan hälsade jag på min söta mormor idag igen, lika trevligt som alltid känner på mig att vi kommer ta svängen förbi där nästa gång vi varit på rytmiken eftersom det ligger så nära:D

Ska ringa om babysim oxå vill gärna börja de med, tror det skulle va en hit eftersom sam älskar och bada:D

Fikat på stan eller nej jag åt faktiskt mat på stan med lillsyrran, var väldigt trevligt sen han ja me en kopp kaffe hos mamma med o nu sitter jag här.

nej nu tror jag att ja ska försöka ta disken innan lillen vaknar
puss hej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh va kul att han gillade rytmiken=)

krama

2008-02-05 @ 13:13:22
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0