Söndag

hej igen:)

idag har det varit full rulle...alltid lika trevligt det! Var på babysim för andra gången nu, det är verkligen jätte roligt! han är så goo är han ligger o sprattlar med benen:) glömde kameran idag med men jag lovar att jag ska lägga upp ett kort på lillen i sina otroligt snygga badbyxor!

Sen Hämtade vi ju Lovisa idag också:D Lika go och glad som vanligt, när vi hämtat henne så bar det av till coop,där inhandlades nödvändigheter som frukt o grönt!

Efter det så var vi hemma hos min mamma o mina syskon , träffade nämligen Camillas pojkvän. för Första gången. Han var trevlig och verkade va en bra kille så han får faktiskt godkänt så snäll jag är!  Hos mamma serverades goda mackor o gott kaffe. så där satt vi och snacka skit o hade trevligt.

Camilla fixade papper o pennor till Lovisa som satte sig och gjorde en saga med bilder och text om en prinsessa, som jag skulle läsa som saga för lillebror. Så den läste jag så klart för honom när han skulle sova! Hon är ju bara för söt!

Nu ikväll har det varit rätt lugnt faktiskt nattnig utav barn och lite tittande på tv. Nu sitter man här och äter ett par mackor och ska snart gå in och se på tv:n med min underbara sambo<3

godnatt på er alla kram mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0