Torsdag

Hellu igen

Lyckades få upp bilder...var på tiden :D

jaha jag skrev inget igår men hade saker för mig hela dagen. allt från simmning och powerplate träning till att handla o greja.

Idag så har jag varit runt o flängt lite, var på sjukhuset med samuel i morse. Sen blev det en tripp till affärren för att inhandla nya nappflaskor med mer...Senare vart det god frukost hos mamma, VÄLDIGT mysigt. Har även hunnit med och dricka lite kaffe på Gl också:D

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska roa mig med, har nämligen lagt Samuel och min underabara sambo jobbar och kommer hehm vid halv 10. Något ska jag allt hitta och roa mig med!

Måste lägga upp en bild från nyårskvällen. Min lilla älskling när vi ska ut och skjuta raketer, kan säga att han inte vaknade av allt oljud :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0