Tråkigt...

ja är uttråkad har inget o göra....... samuel sover så sött o de är skit på tv:n o datorn får väl duga ;) är trött som en liten gnu , även fast jag la mig tidigt igår (ca 22.30) vaknade vid halv 7 o matade sötnosen lite sen va de dags upp o mata honom med gröt.

Han älskar gröt eller fel av mig han älskar mat han är ett litet matvrak som skriker tills han får nästa sked i munnen. Väntar väl mest på att han ska vakna så jag kan leka lite med honom för att sen ge honom lunch vid 11- 12. Då serveras det  potatis och majspure SMASKENS enligt lillkillen:)

Sen blir det iväg till badhuset och efter det ska jag nog till bokia eller rosenbergs och köpa papper o grejs, det är ju alla hjärtansdag på torsdag, och lovisa ÄLSKAR att pyssla. Hon är otroligt duktig på det också. Så då vet ja vad vi gör hela dagen Pysslar:)

Är så shoppningsugen så det är helt otroligt, vill inte köpa något specielllt. På måndag åker jag som sagt till sthlm och där kankse jag hittar något... behöver typ byxor....   ne nu ska ja sätta mig o dricka kaffe.

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0