Uppdatera

Jaha det var  ett tag sedan man skrev. Kan ju berätta lite om vad jag roat mig med!

Igår Onsdag var jag iväg med Lovisa och Camilla till badhuset. Det gick och simma så det blev 1 km:) efter det blev det massa lek med Lovisa i både stora o lilla bassängen. Sen tränade jag även powerplate.  Kvällen var ganska lugn tv-tittande och kaffe drickande!

Idag Torsdag har vi besökt bvc, 6 månaders kontroll. Såg fin fint ut :D Vi (Lovisa, jag och Samuel) gick till järnvägsparken, och lekte i det vackra vädrert. Blev en del kort tagna också:) Sen har det väl inte hänt så mkt mer intressant.

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet. Kanske har han med sig en film när han kommer. det får jag hoppas på!

Imorgon tror jag det blir fullt upp från start så att säga . Men det är kul de!

Nej nu sa jag sätta mig o sy ett par byxor!  Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0