Att leva med en som...

Håller på att sluta röka är båda jobbigt och lite komiskt;)

Min sambo håller ju som sagt på att sluta röka och han är verkligen skit duktig!!!! Men det har ju sina negativa sidor ocskå;) Tålamodet ligger på  -0 men jag ler o säger jo men det var mitt fel..hehe allt för att stötta!

Sen pratar vi om hur det känns i vissa situationer eftersom jag själv slutat och vet vad jag pratar om och det funkar ju bra=)  Han ju rastlös så det står härliga till. Går ett par varv på grården och ser söt ut! Men absolut bäst var i natt när jag låg o SOV. Då väckte han mig o förklarade att han inte kunde sova. Visst en gång helt ok men 6 jävla gånger....

Så gissa vem som inte heller sovit bra inatt?! Jo visst är det jag=)  Men jag var ´på min morgonpromenad i 50 min sen la jag mig och sov en stund igen eftersom jag var sjukt trött!!!

Men ja var nog inte den lättaste när jag slutade för jag slutade ju också tvärt när vi fick reda på att jag var gravid. Gaviditeten var nog så jobbig för honom !

Ja så kan det vara! Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0