Blötte ner hela mig....

Idag har det varit en riktigt mysig dag i solen! Var hemma o grejade och Lovisa lekte med en kompis fram tills vi skulle käka lunch. Sen skulle Lovisa iväg på kalas vid 2 och gick jag o sam ner till mamma o syrran.

De hade köpt en pool o ställt på uteplatsen och de ville att Sam skulle få bada. Jovisst sa jag så han bada med syrran tills hon inte orkade längre. Då tittade min mamma på mig och sa - Men Sam vill ju bada så sätt dig i poolen. Sagt och gjort i leggings och t-shirt. Tänkte då att det inte var så farligt eftersom bara byxorna vart genom blöta. Men oj så fel jag hade. Syrran hämta en plastbytta och blötte ner HELA mig haha . Men Sam hade ju kul i allafall=)

Sen hem och byta kläder o fixa oss iordnig innan det bar av till stan en sväng. Tack för byxorna till Sam mamma!=) Efter det vart det en del kaffe drickande och sen hem för att fixa mat till Lovisa skulle komma hem. Och maten var nästan klar när hon kom hem vid 19.15. 

Sen har vi inte gjort så mkt förrutom att hopppa hopprrep;) Och just nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet. Givetvis med min kaffekopp i handen=) Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är skit lätt att göra och dom är riktigt goa :)

2008-07-22 @ 23:22:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: anna

svar: tack så mkt :)



ha en bra dag!

2008-07-23 @ 08:04:20
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0