Fullt upp!

Igår var det minst sagt full rulle men det är roligt det!

Dagen började med frukost och vanliga rutiner för att sen packa grejerna som vi skulle ha med till stranden. Sen gick jag och Sam ut och Lovisa och Tony tog cyklarna.

Kan säga att jag struntade i morgon promenaden då jag visste att vi skulle gå en hel del;) Låg o solade och doppade fötterna. Lovisa var väl den ända av oss som badade men Sam skulle till vattnet så han fick känna han med! Inte sålänge däremot för de va ganska kallt.

Efter vi var klara där gick vi till och tog en lunch/fika på kfum smörgås och sen glass inga fel alls det! Sen drog vi oss hemmåt. Jag hann även med en runda på staden med min kära syster, hittade tyärr inget att spendera pengar på men men ...Sen hem och göra sig iordning för att gå och träffa Tonys släkt som var här och hälsade på! Var där en sväng och sen hem för att ta hand om tvätten=)

Behöver jag säga att man somnar skönt efter en sån dag?! hehe Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan. Var ni i Skymnngen och badad?? Johan tyckte att han såg dig igen.. hahaha.



Vi hade 29 grader i poolen hemma igår och idag..



Puss o Kram

2008-07-26 @ 19:35:02
Postat av: Veronica

Vadå kallt?! Det va ju 22 grader i vattnet! Badkruka :P

2008-07-26 @ 22:33:03
URL: http://nikua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0