GÄSP!!!!

Shit vad trött jag är ja har varit uppe sen klockan 6 och känner mig allmänt död....Igår vart det inget bloggande men jag satt ju inte vid datorn så det kanske inte är så konstigt;)

Igår var det en riktig slapp dag...Gjorde inte mkt nyttigt inte. Vi var nere på staden och Lovisa hittade lite kläder som hon köpte. Jo sen klippte jag ju min styvfar igår kväll också.

Jag satt på balkongen igår kväll med tända ljus, hur mysigt som helst! Kanske blir en repris av det idag;) Ja dagen kommer kännas som en evighet om jag inte blir lite piggare. Vad vi ska roa oss med har ja ingen aning om. Jag vet att vi måste gå och handla men det är ju inte så roligt...

Men nu ska jag fortsätta med mitt projekt ladda upp bilder på fuji...det tar ju en evighet tyvärr....

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0