Godnatt!

Full rulle idag! Har hinnit med en hel del faktiskt. Känner mig nöjd men trött kan de bero på att jag har varit vaken sen 20 i 6? Hmm jo jag tror faktiskt det. Har roat mig med olika saker idag tex:

* Morgonpromenaden med Sam
* Druckit kaffe
* Varit och vägt o mätt sam
* Lagat middag
* Dammat överallt
* Torkat kökskåp
* Spelat mermory och lagt pussel med Lovisa och lekt med Samuel
* Lagt barn

Och nu sitter jag här trött som en gnu och ska snart lägga mig och sova, jag gissar nämligen på att morgonpiggast vaknar vid samma tid imorgon=) Godnatt sovgott puss o hej<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, hur gammal är han, lilla Sam?



Tack så mycket! :P

2008-07-09 @ 12:37:46
URL: http://moranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0