Hej!

Sitter här och tänkte skriva några rader innan jag ska ner och sätta mig på min mammas uteplats och förhoppningsvis dricka lite kaffe=)

Var nere på stan förrut och letade efter skor men det är fan omöjligt eller så är det jag som är jävligt kräsen. Jag vill ha ett par snygga skor/ sandaler med lagom klack men i den här stan är det inte det lättaste...Får bli en tripp till Karlstad snart!

Jag skulle vilja åka till Karlstad av flera anledningar tex:

* Träffa min otroligt underbara vän Josef
* Ikea
* Handla skor o kläder

Så det tar nog inte så lång tid tills jag sitter på tåget till Karlstad, får vi hoppas iallafall! Men som sagt kaffe och uteplats nästa! Puss o hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0