Hej hej

Hej hej=)

Sitter här smått utråkad och funderar på vad jag ska roa mig med. Samuel sover, Tony jobbar och Lovisa åkte ju hem till sin mamma idag. Jag är ju ingen vidare tv människa finns några få program jag ser på och väldigt få jag följer slaviskt. Tv: program som faktiskt intresserar mig är

* Desperate housewives ( det ända programmet jag verkligen följer slaviskt)
* Hell´s kitchen (är lite kul o titta på)
* Cold case ( kollar jag på ibland)

Det är det jag kommer på just nu iallafall=)

Men nu ska jag se om jag hittar några roliga bloggar att läsa Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

JAg jobbar en vecka till sen så: SEMESTER.

Ha det gott!

NAttis natti

2008-07-13 @ 22:15:30
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: tezz (engla_matte/misskelly)

Hej.

Waldemars mamma här,titta gärna in i min bilddagbok om du har tråkigt nån dag..tror adressen är(annars får du söka själv): www.misskelly.bilddagboken.se

2008-07-14 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0