Hello=)

Har just kommit hem efter en sväng på staden! Passade på att äta lite lunch i lekparken och hade det mysigt! Samuel och Lovisa gungade och lekte i sanden. Sen satt vi mest i skuggan o degade. Det togs en massa kort som senare kanske hamnar här. Hur mysigt som helst har vi haft det med andra ord!

Det blev defenitivt ingen morgon promenad ialla fall För älsklingen slog upp sina blå REDAN kl 03.00! Wiee vad pigg man är då=) hehe. Känner mig så fruktansvärt onyttig idag.....
Ingen morgon promenad, 1 kokt i bröd, 1 festis apelsin, 1 piggelin..... BLÄ för mig, men det är ju så underbart väder så vi ville ju passa på att vara ute

Men nu ska jag lägga Samuel Puss o hej<3

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja verkligen :D Glass i hela ansiktet ;D

2008-07-09 @ 15:23:12
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0