Huvudvärk

Hejsan har hunnit med en hel del faktiskt. Tog det väldigt lugnt fram till 12 tiden sen efter lunchen så gick vi ner till stan. Då fick vi sällskap av min mamma och lillasyster erica. Jag hittade ingenting och spendera pengar på med det är väl lika bra ibland=)

Efter det blev det lite kaffe drickande på mammas uteplats och sen hem för de vanliga rutinerna typ mat o grejer.

Nu har vi nyss kommit hem efter att handlat på maxi. Fick en hel del handlat där men bara mat. Resten av kvällen har jag inga planer för. Har nämligen fått huvudvärk tyvärr....BRA JOBBAT att sitta vid datorn då......

Så  nu ska jag försöka bota min huvudvärk. Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej hopp nu ska din underbara syster gå till jobbet medans du sitter å myser med lillen :P



Love you"

2008-07-15 @ 06:42:07
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0