Inte lika ont...

Nej jag har inte lika ont i mitt stackars huvud längre=) Då har jag ju tyvärr inge ursäkt att inte täda heller....TYPISKT ;)

Jaha så vad gjorde jag förrut då? Jo efter mitt blogg inlägg började jag ändå att städa lite grann, plocka o diska o sånt. Sen serverade jag Lunch till lillen. Efter det så gick vi ner på staden och fick oss lite frisk luft! Tror det hjälpte för huvudvärken! Sen gick jag till syster och hällde i mig kaffe o hoppades på att ännu mer av huvudvärken skulle försvinna. Det gjorde den också=)

Just nu sitter jag och funderar på om jag städa......VILL INTE, Jag har ju redan på börjat men det finns ju saker kvar

* Plockat
* Diskat
* torkat kökskåp
* Dammsuga
* Skura
* Städa hallen
* Städa badrummet

Och givetvis är det dom tråkigaste grejerna kvar..... Ne en kopp kaffe och fundera lite Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0