Klantigare än klantigast

Japp det är jag det! Alltså det borde va förbjudet att va så klantig!

Min sambo kommer hem och han har köpt med mat till oss. Jag beställde en sallad med rhode island sås till, kanske inte så intressant men poängen kommer!

Vi plockar upp och bestämmer oss för att äta i vardagsrummet, då vill jag va lite snäll och frågar om jag ska bära in hans med. Jo sagt och gjort 1 meter från rumsbordet åker HELA min rhode island dressing ut över mattan och golvet. För att smarta jag ställde den på min salladsförpackning! Så innan jag kunde äta fick jag skrubba matta och skura golv...Lagom roligt. Men min sambo fixade en ny dressing åt mig iallafall;)

Jag var jävligt irriterad på mig själv kan jag säga...men men! Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n med min sambo!

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0