Perfekt dag!

Japp det är vad det har varit idag! Gick en morgon promenix på 40 minuter sen hem och duschade. Efter det fick vi ju besök av Sandra och Filippa. Då drack vi massa kaffe och hade det super trevligt.

Efter det så blev det en tripp till staden, Handlade lite på hemköp som hade 50 % pga konkurs. SHIT vad folk........Gick väl en runda till och sen träffa jag syrran och tog mig en kopp kaffe.

Sen bar det av hemmåt för att fixa lite och så kom ju min underbara Charlotte och hälsade på=) ALLTID lika kul!

Och nu har jag just lagt lillen och Funderar på om man skulle ta en kvällspromenad...Men då vill jag faktiskt ha någon och gå med! Så det märksa om jag lyckas få med mig nån stackare;)

Nu ska jag se om det finns några bloggar och läsa=) Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

AJ, ja du .. det låter inge vidare :S

Danielle kommer väl börja bitas snart också kan jag tro, hennes tänder ploppar upp mer nu, så snart fattar hon väl vad hon kan göra med dom :/

2008-07-16 @ 20:28:15
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Okej, aj. Danielle har bara fått 3 hittills, men det är 3 till påväg uppe och 2 till påväg nere :)

2008-07-16 @ 21:05:02
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0