Pissväder!!!!

Japp det är riktgit pissväder, regnet öser ner men jag har haft en underbar morgon trots det!

Först upp o hoppa vid 6 för att senare lägga oss igen vid 9, vaknade då 10 och bad min sambo om att jag skulle få sträcka mig i 20 min. Kvart över 11 kommer han in och kaffet är klart bara äta frukost!=) Tack älskling! Just idag kände jag att jag inte behövde gå iupp i "normal" tid annars kan jag inte sova bort hela dagen.

Idag kommer Lovisa!=) Då blir det busigt värre mellan lillebror och storasyster <3

Jag hade velat vara ute i en lekpark  men det går ju inte.. Så det blir väl att spela spel och kanske se en film. Får se vad Lovisa vill göra också!

Nu borde jag fixa mitt hår och sminka mig så jag ser ut som folk ;) Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha nee du har så rätt så, men d e inte lika kul att städa upp;)

2008-07-20 @ 12:48:30
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0