Sitter här och funderar....

Japp det gör jag och vad funderar jag på då? Jo hur jag ska hinna/ orka göra allt som ska göras... Vissa grejer ser jag fram mot att göra men andra inte...

Laga mat- Helt okej men efter mat är det tyvärr disk.....
Slå in Lovisas paket - Kul och fixa=)
Göra chokladbollar med Lovisa till Kalaset imorgon- Kul MEN INTE och ta hand om allt kladd efteråt
Få fram kortet Lovisas födelsedagskort som jag skulle lägga på köksåpet men som jag lyckades ha ner bakom fläkten..=( eller fixa ett nytt....KLANTIG!

Och ett problem med mat är att jag inte har någon som helst aning om vad jag ska laga.....Jaja ska gå och ta en titt i kylen/ frysen...

Puss o hej<3


SKA TA EN KOPP KAFFE OXÅ!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life

Kastar över en bit då :D

2008-07-11 @ 18:39:27
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kaffe är gott !

2008-07-11 @ 22:37:07
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0