Söndag!

Japp det är det idag, söndag alltså! Dagen har varit riktigt bra och det drog igång direkt på förmiddagen.

Då gick vi nämligen till Tonys föräldrar och skulle umgås med Tonys släktingar innan de skulle åka, Drack kaffe och pratade och hade det trevligt=) Sen åkte Lovisa, dock lite tidigare eftersom jag skulle hinna gå på kalas. Det var nämligen underbart söta Fillipa som firades idag. 2 år är den lilla tjejen redan shit vad tiden går fort!

Sen har jag mest slappat och njutit av det fina vädret, som alla andra! Inget badande för mig i dag men Sam fick däremot bada i poolen med sin mormor;)

Och nu sitter jag här och har lagt Sam och lyssnar på lite musik! Nej undrar om det finns några roliga bloggar att läsa? Tipsa gärna! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Min arbetskamrat har en rätt så lustig blogg. ekonomisktoberoende.blogg.se Kolla in den :)

2008-07-28 @ 07:02:15
URL: http://nikua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0