STÄDA.....=(

Ett litet inlägg till hade jag tänkt att knåpa ihop=) Om idag hade jag tänkt!

Japp Dagen började med mysig huvudvärk och en massa måsten....INTE roligt. Mina roliga saker jag roat mig med fram tills nu är:

* Torkat alla jävla skåp i köket
* Dammat överallt
* Dammsugit
* Skurat
* Rensat skor/kläder i hallen
* Städat det jävla  badrummet
* Duschat

Och nu sitter jag här vid datorn och det är helt dött hemma. Tony gick nyss till jobbet, Lovisa leker med Kompisar och Samuel sover..Men jag ska ialllafall ta mig en kopp kaffe och försöka flörta till mig en kaffe kompis. Puss o hej<3

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Hör regnade det skitmkt in natt men nu är det uppehåll. Sol och moln om vartannat.

2008-07-11 @ 14:54:36
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej!

Tackar, det är vår 8-åring. Namn Saffron.

Ha en skön söndag!

2008-07-11 @ 15:05:37
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0