Strålande humör!

Hej är på strålande humör och har just klivit ur en välförtjänt kalldusch efter 1 timmes promenad! Ska alldeles strax sätta på en kanna kaffe och käka lite frukost, inga fel det!

Igår var det en otroligt mysig dag och bästa var i går kväll när jag och min underbara sambo satte oss på balkongen och åt kräftor. Hur roligt och mysigt som helst!

Idag har jag en viktig sak att göra och det är att beställa hem nya kort till fotoalbumet. Och om alla korten hade legat på datorn hade det inte varit något problem men nu måste jag gå igenom 10 skivor.....=) Men det beror alldeles på vädret, vill ju njuta när solen tittar fram!

Blir en sväng ner till stan också=) Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0