Tandkräm

Har just duschat och håller på att göra mig iordning men var tvungen att dela med mig av den otroligt ointressanta  tandkrämsupplevelsen=)

Min sambo handlade ju igår och då stod bland mycket annat Tandkräm som en punkt. Ny tandkräm köpte han också men inte de gammla vanliga tandkrämerna utan här var det avancerade grejer.

Aquafresh tripple protection iso- active foaming gel
Japp i utseendet ser den ut som en rakskumsflaska (burk) och även hur man trycker ut det och hur gelen i rakskummet ser ut innan det skummar....Bara det kändes VÄLDIGT SKUMT

Och smaken då? Jo smaken heter citrus mint Låter väl smaskens? Jag kan säga att det kändes som att borsta tänderna med halstabletter



jaja nu ska ja fixa iordning mig Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Virre

Jag antar att du har världens bästa tänder nu med sån supertandkräm :)

2008-07-01 @ 20:11:06
URL: http://nikua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0