Dagen började...

Dagen började inte bra... OLIDLIG huvudvärk och på dåligt humör...pga av att ha ont i huvudet när det är så vackert väder så kom det dåliga humöret... Men den blev bättre;)

Lovisa var iväg o lekte med en kompis och vi andra var hemma tillslut trodde jag mitt huvud skulle sprängas. La mig då en halvtimme / timme och sen var jag i form igen!

Då var det bara jag hemma för Tony, Lovisa och Sam var på mammas uteplats och BADADE i poolen med syrran. Alla utom Tony då;) Satt där och bokstavligen HÄLLDE i mig kaffe medans det badades för full rulle.

Sen var det dags att göra något annat och då blev det minigolf. Det var riktigt roligt och vi glömde givetvis kameran men som tur är har ju tony det på mobilen, Har inte hunnit lägga in dem än.. Men en sak är säker och det är att jag är riktigt kass på minigolf!!! HAHA men det är faktiskt kul ändå;)

Sen har vi inte hunnit göra så mkt mer kom hem vid 7 och har bara tagit det lugnt sen dess;)

2 BILDER FRÅN LEKPARKEN!




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket =D=D

2008-07-24 @ 23:12:06
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Maria

tack så mycket ;)

2008-07-24 @ 23:23:30
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0