vicks blå

Hej=) Det har varit dåligt med bloggande men har faktiskt inte haft tid att sitta vid datorn, har ju haft tur med vädret=) Idag däremot är vädret piss....

Har sovit sådär i natt o det har faktiskt inte med Sam att göra utan denna gång var det Tony som hade AS ont och inte kunde sova. Så han sprang upp o ner o badade och grejade. Sen det värsta som gjorde att jag inte kunde sova var det där j*vla tigerbalsamet. Luktade ju vicks blå i hela sovrummet. Min näsa har blivit lite skadad av det för den ända lukt jag känner är vicks blå.. HAHAHA....   Hoppas verkligen du mår bättre när du vaknar=)

Sitter och funderar på vad man ska roa sig med idag....Det är ju lördag så då kan jag ju äta godis... Tony börjar jobba vid 4 så då kan jag ju handla godis där=) Men än är det ju många timmar dit.....

Men nu ska jag göra lite annat=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha hoppas du slipper lukten snart då :P

2008-07-19 @ 13:28:28
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0