Aj

Tisdag och har hur tråkigt som helst just nu.... Inget bra på tv:n, Inget kul me datorn...(om ni har tips på bra bloggar skriv gärna vilka) Sitter helt själv Samuel sover Lovisa är hos sin mamma och tony jobbar....BLÄ  Kom och drick kaffe med mig ;)

Men annars så har dagen varit bra. Febern har sjunkit och så  var vi till tandläkaren förrut. Men det var ingen fara med Samuels tänder vad hon kunde känna eller se. Lillen kröp nämligen runt med nappen i munnen häromdagen och slog i munnen i en golvlist..AJ AJ AJ vad hemskt det var. När man blöder i munne ser det ut att vara så fruktansvärt mkt blod pga av salivet. Då är det inte lätt o ha is i magen...Men det gick ju bra som tur va!

Var även en sväng till min mormor och drack kaffe o min mamma hämtade rabarber. Som kankske resulterar i en god paj? Men eftersom jag ska va så jävla nyttig o bli av med mina MÅNGA överskottkilon så står jag över allt sånt...

Nej nu ska jag försöka hitta på något trevligt att göra Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0