Bad

Idag har det oxå varit en varm och mysig dag! Lite mer blåst men det har faktiskt varit skönt. Vi har väl myst hela dagen lång.

Hämtade Lovisa vid halv 2 och drog ut och bada. Lovisa var som vanligt fisken i vattnet. Sameul satt lite i kanten av vattnet nån minut för det var lite för kallt tyckte jag. Men han blev lite avkykd iallfall! Jag badade inte däremot gick jag i ganske långt eftersom pissenisse lyckades kissa ner sin mamma ;) Det var inte så kallt som jag trodde men det var inte så varmt så att jag doppade mig!

Ännu e mysig dag i solen med andra ord!  Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha javisst är vi snygga;D

Haha, vilken buse att kisa ner mamma på det där sättet!

Har du tid att ses snart kanske?

Kram

2008-06-10 @ 07:14:27
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0