Film

Så hamnade jag här igen.... otippat...nej inte speciellt. Har ju som sagt inte varit utanför dörren idag när lillen är sjuk och då blir man VÄLDIGT rastlös och då brukar de sluta att jag hamnar här framför datorn.

Jag börjar få ont i halsen och det har jag varken tid eller lust med, så det blir att ignorera så kanske det går över;) Sitter här och gäspar och borde väl igentligen sova men jag kan verkligen inte lägga mig 8 på kvällen. Det funkar verkligen inte.... Vill det inte heller för den delen...

Väntar på att min sambo ska komma hem han skulle och hyra film. Vi har helt olika smak på film men vi får se vad han kommer hem med. Jag sa att jag ville ha något som man inte behöver va me och tänka så mkt typ en komedi... Haha jag låter som en dum blondin. bara jag slipper tänka! Hehe men det är ju bara för att jag är så trött.....

Jag har lagt in bilderna på datorn nu så det kommer upp lite bilder inom kort=) Kanke redan ikväll jag får se om jag orkar men nu ska jag göra lite annat innan älsklingen kommer hem Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: LillaEgo

Haha! Jag brukar också köra med "Ta nåt som man inte behöver tänka när man ser..." och det brukar väl funka sådär! =) JAG förstår i alla fall precis vad du menar!

2008-06-16 @ 08:50:55
URL: http://sweetestthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0