Glömsk

Onsdag o halva veckan har redan gått.... Tur man hänger med i svängarna ;)

Idag har det varit en mycket trevlig dag! Jag Sam o syrran hälsade på min kusin. Har ju rätt många men idag var det Sandra som fick sig besök och hennes lilla otroligt underbara tjej Fillipa. Där dracks det kaffe och vi hade det jätte trevligt! Tyvärr blir det allt för sällan men de får de bli ändring på!

Sen drog vi alla ner till stan och hamnade på café paus och där passade jag på att äta en lunch baugette. Det var riktigt längesen som jag åt/ fikade på stan. Men det har ju lite med hela vara nyttig grejen att göra!

När jag hämtat Lovisa och jag skulle låsa upp dörren böjade regnet  ösa ner och då insåg jag snabbt att mina nycklar låg innanför den låsta dörren...FAN! Tur att man bor granne med mamma o syrrorna vi sprang över dit medans jag ringde Tony som redan var på jobbet. Och allt fixade sig mkt snabbt! Tack älskling <333

Men enligt Lovisa var det faktiskt inte mitt fel, det var ju Tony som hade låst in mina nycklar..hehe hon är för go!

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0