Godmorgon

Ja måndag morgon och jag har just fått i mig lite frukost. Ska snart sätta på kaffebryggaren. Är väldigt trött men det blir så när ens illa stjärna vaknar 6 på morgonen=) 

Det är så otroligt tråkigt väder ute, det skulle inte förvåna mig ifall det började regna...Usch för vädret. Jag beställer Sol och värme resterande dagar den här veckan! Det är väl ok?

Idag händer väl inte så värst mycket. Lillen är ju sjuk, förkyld. Så jag kan väl visserligen roa mig med och göra någon nytta men det känns faktiskt inte så lockande.

Men nu kaffebryggaren nästa Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: camilla

äh det kan regna de dagar jag jobbar å då jag är ledig kan det va sol ;) hehe

2008-06-23 @ 12:17:46
URL: http://icepearl.blogg.se/
Postat av: camilla

haha jag kan skriva upp hur jag jobbar åt dig ;) så du kan bju på kaffe

2008-06-23 @ 12:19:06
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0