Grillat

Veckan har bara sprungit iväg och det är redan fredag. Underbart väder har man ju haft hela veckan också så den mesta tiden har ju spenderats utomhus i det vackra vädret!

Idag då? Jo kom hem här vid 8 tiden efter att ha grillat hos min mamma. Det var helt underbart gott. Potatissallad och grillkorv (är inte så förtjust i kött) sallad o bröd slank lätt ner. Men eftersom ja är så jävla nyttig så dracks det loka.

Angående min vikt är jag så jävla missnöjd så nu jävlar! Har blivit bjuden på godis/ fikabröd mm och tackat nej men jag har varit jävligt sugen!!! Häromdagen hade tony köpt en glass åt mig pga att det var så himmla varmt. Men den stoppade jag i frysen och ser fram emot att få äta imorgon!

Men nu ska jag nog lägga mig framför tv:n en stund o se om det finns något sevärt, Puss o hej <3

Bilder på de sötaste i världen!!!

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack så jätte jätte mycket!

2008-06-06 @ 22:02:20
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket.



Fina bilder.

2008-06-07 @ 21:05:50
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0