HEJ!!!

Hej=)

Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg, det är ju bara den femte koppen idag ;)  Dagen ha varit lugn. Vanliga rutiner med andra ord. Lovisa har åkt hem till sin mamma och det är bara jag och Samuel hemma.  Jag sitter här och tittar på sötast när han virrar runt i gåstolen, det gäller att akta fötterna! Tony jobbar och slutar inte förrens vid 7...TRÅK.

Det känns som om det här kommer bli en LÅNG och TRÅKIG dag. Anledningen till detta är ju att Samuel fortfarande är sjuk ( hosta) och jag vill inte dra ut honom i onödan....Så vem vet det kanske blir en massa blogg inlägg istället!?

För annars när jag har de tråkigt passar jag ju på att städa men det finns ju inget att städa ju..Men det tackar jag för!

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0