Hellu!

Hej tänkte dela med mig lite av min dag som inte började så jävla kul men det blev ju bättre=)

Dagen började med STÄDNING åååå så kul.  Jag börade städa och Tony tvättade kläder.Var väl färdig vid 1 men då är det jävligt rent nu oxå. Jag älskar när det är rent och luktar skurmedel (citron). Jo jag vet att jag är sjuk i huvudet;)

Efter den tråkiga städningen blev dagen desto bättre, mina älskade systrar kom upp och var sociala i omgångar och även ihop. Även min kusin Sophie tittade in på kaffe, hur trevligt som helst! Jag älskar när det kommer upp folk och dricker kaffe och är sociala. Det är liksom min grej ;)

Nej nu kom min sambo hem så nu tackar jag för mig

Puss o hej<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack=)



Trevlig midsommar.

2008-06-19 @ 23:08:39
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: camilla

du är utmanad :) kolla blogg

2008-06-20 @ 13:23:12
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0