Helt åt....

Hade en riktigt tråkig dag igår....Allt gick helt åt helvete kan man lindrigt sag säga..hehe ne inte riktigt hela men nästan=) 

Dagen började med att jag var trött som ett as för att ja inte hade sovit under natten. Så då la ja mig vid 8 när Sam skulle sova igen och det skulle ja inte gjort....För tröttheten gick över i fruktansvärd huvudvärk. Men det var ju ingen nyhet så då får man skylla sig själv.. 

Sen skulle jag ringa ett samtal med min mobil, då har det jävla ljudet på telefonen pajat. Men när jag tog på högtalarfunktionen så funkade det...trodde jag ja. MMMM visst ingen hörde ju mig!? Irriterande... Jaja tänkte jag man kan ju iallafall skicka sms.

Nejdå vid det här laget har hela telefonen flippat ur och ringer upp till mina kontakter i teleboken helt själv.....Panik och sliter ur battiriet. Men innan detta lyckas jag komma in i tele boken för jag skulle ringa A för och bestämma när vi skulle hämta Lovisa. Skriver upp nummret på datorn och ringer fån ca 13 fram till 15 upptaget...

Men då pratar ja me min sambo o jag frågar efter nummret och jag har tagit fel på sista jävla siffran......Jävla klant!

Men sen vart dagen bra efter jag stressat färdigt och fixat en ny mobil (Lånar syrrans gammla TACK syrran)

Sorry för mitt välvårdade språk ;) Puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: tezz

Hallå.

Låter som en usel dag,såna är jobbiga...

Hoppas denna dagen blir bättre..

2008-06-04 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0