Lördag och fint väder

Japp en perfekt beskrivning på denna dag=) 

Idag fick jag sova ut och vakna av mig själv snacka om att jag är piggelin =) Tack älskling! Och sen blir man ju som sagt inte på sämre humör av att solen strålar, det är underbart. Nu får vi hålla tummarna för att det är sommaren som är på väg och för att stanna!

På förmiddagen gick vi ner på staden och kollade lite kläder. Spanade ju lite eftersom Lovisa snart fyller år! Blev även en Lunch på stan. Och i och med det vackra vädret kunde vi sitta ute och äta. Mysigt de!

Sen har vi alla suttit på min mammas uteplats och druckit kaffe och haft det trevligt. Förutom Lovisa då som lekte med en kompis=)

Nu har jag just lagt Samuel och ska sätta mig och mysa med tjejen i soffan!

Och just det jag hoppas att min sambo får en jätte trevlig kväll=) Puss hej<3

 
 Klicka för att få bilderna större=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0