Majsbågar

Vill blogga men är för trött... skulle nog inte bli ett allt för läsvärt inlägg om jag skulle försöka vara serisös...

Men lite kan jag dela med mig av. Kan säga att dagen har varit super stressig idag. Avslutningar o studenter i morgon. Lovisa går ut 1.an, Lilla syster Erica går ur 7:an 2 kusiner tar studenten och Emelie (bonus syrran) tar studenten! Inte lite folk på en gång. Jag hoppas o håller verkligen tummarna för att de ska få underbart väder!

Ska lägga upp bilder här på alla sötisar men först ska ja fråga dom om lov.

( Jag ber alltid om lov att lägga ut bilder på andra så ni behöver inte vara rädda för att dyka upp på bloggen om ni inte vill) Och om jag någon gång skriver om någon som inte vill vara med på bloggen komentera bara det så tar jag genast bort det.

Haha det blev ett ganska serisöt inlägg ändå ;)

JAG HITTADE MAJSBÅGARNA IDAG!!! TOTAL LYCKA!!! DÄR FÖRSVANN DET SERIÖSA

PUSS O HEJ <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0