Mysigt

Idag har det varit en underbart mysig dag! Vi har nämligen promenerat till tonys föräldrar och deras underbart mysiga kolonilott. Där satt vi och njöt under parasollet var ju alldelses för varmt i solen;)

Och Samuel fick bada i en balja och det var en riktig hit! Han satt och plaskade och var helt överlycklig och skvätte ner båda mamma o pappa och även farmor o farfar fick nog några droppar vatten på sig =)

Sen när vi lillen hade badat klart så vart det torkning o välling för att sen somna helt uttmattad. Och då var maten klar för vi grillade nämligen idag igen. Korv o grejer hur gott som helst!

Vid 8 var vi tvugna att bege oss hemåt för en viss herre trivdes inte alls med att ligga i vagnen och sova så blev det en promenad till Maxi för att köpa lite godsaker för idag är det ju lördag.

Nu sitter jag här och är spy mätt och har insett att mina ögon är mer sugna på godis än min mage ;) haha jag är värre än barnen! 

PUSS O HEJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0