Städat

Idag har jag haft fullt upp... Har ägnat hela förmiddagen åt att storstäda eftersom det är sååå jävla kul...¨Nej då så farligt var de inte men det känns skönt att det är klart!

Sen har jag roat mig med lite annat tex. varit på stan med min underbara mamma=)

Sitter här just nu och gäspar som aldrig förr och väntar på att det underbara kaffet ska bli klart. Något helt otroligt är att det blir den första kaffekoppen idag...Är något fel på mig idag;)

Nej nu ska jag ta o sätta mig framför tv:n med min kaffekopp och min sambo.

Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Godkväll!

Glöm inte att registrera din blogg på GREGORIUS BLOGGTOPP så att den får fler läsare!!

/G&G

2008-06-27 @ 22:35:58
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0