Utmanad

utmanad av Camilla:)

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

10 årsedan hmmm då var jag hela 12 år och hade sommarlov o lekte väl med mina älskade små syskon

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Fixa mat till Sam
Stryka kläder
Ner till mamma
Äta massa god mat
Ha riktigt trevligt


3. Godis jag gillar?
Choklad

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Massa saker hus, bil mm Massor av saker till mina nära o kära=) 

5. Städer/orter som jag bott i?
Kristinehamn

Jag utmanar alla som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0