Dåligt med bloggande

Japp det har det varit men inte haft någon tid eller lust. Så kan det va ibland.

Har väl inte hänt så jätte mkt grejer som är intressant för er att läsa=) Typ det vanliga.

Idag har Samuel varit hos tandläkaren för första gången och han fick en jätte söt tandborste. Imorgon ska jag med Lovisa till tandläkaren. Mycket spring dit den här veckan.

Annars har det varit mkt långa promenader idag, solen har ju varit framme men det var iskallt.

KOMENTERA MERA! Det tycker jag skulle vara roligt...heheh diskret man är ;)

Ikväll händer det inte så mkt vad jag vet än förrutom att man sitter vid tv:n Kanal 5 klocklan nio. Sen är det ju ganska stor chans att jag hamnar här under kvällen. Men det vet jag inte

puss hej

Kommentarer
Postat av: camilla

jag kommeterar ju massa :P

2008-03-20 @ 14:58:44
URL: http://icepearl.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag vill också ha en gullig tandborste!!!!!!

2008-03-20 @ 16:12:43
URL: http://nikua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0