FREDAG!

Dagen började med vi vaknade tidigt och gickupp för att se på tv:n. Men så gick tiden och min kära kusin kom och knackade på. Så det blev en trevlig morgon kaffe / pratstund.

Senare bagav jag mig till grönalyktan och tränade powerplate. Efter det  gick jag vidare till badhuset o simmade en kilometer.  Så duktig jag är ;)

När jag kom hem var min pappa på besök så då slank det ner en kopp kaffe till och ytterligare mer prat.

Givetvis har vi varit ute och promenerat i det vackra vädret. Först till maxi och handlade lite mat och nappar till Samuel.  Sen hem för att mata Samuel och då passade syrran på att komma upp. Då fick vi även sällskap av min andra kära kusin. Då slank det en kopp till eller två :P Nej jag dricker inte alls mkt kaffe!? hehe

Sen var det dags för att gå ut o promenera igen, hade också glömt att handla lite så då vart det en tripp till bland annat konsum.

För en liten stund sedan la jag Samuel för natten och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Jag vet värsta lyx. Min älskade sambo lagar alltid mat till mig :D

Kvällen kommer spenderas i köket, jag och Tony ska spela spel. backgammon och kort står väl än så länge på listan. Och jag kommer givetvis vinna!


Nej nu ska jag äta puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0